Vegetarisch eten is een feest!

lekker en gevarieerd vegetarisch

Knolselderij steaks met geroosterde paprikasaus

Een reactie plaatsen

Dit is één van de lekkerste bereidingen met knolselderij die ik tot nu toe heb gegeten, een echte aanrader!

Ideaal voor als je weer eens een groot stuk knolselderij overhoudt en denkt ‘wat moet ik hier toch mee’, maar ook een prima aanleiding om er gewoon een knolselderij voor aan te schaffen.

Foto: de lichte steaks op de foto zijn van knolselderij, de donkere van een restje meiraap, dat zich ook prima op deze manier liet bereiden.

Het recept vond ik op de leuke website Anniepannie en vind je hier.

Het is een recept voor 2 personen. In plaats van Griekse yoghurt gebruikte ik plantaardige yoghurt en ik koos voor balsamicoazijn. Wij aten er volkorenpasta bij.

Auteur: Marianne Panneman

Ik werk als creatieve (schrijf)coach en trainer met mensen met werk- en levensvragen en ben auteur van het boek 'Schrijf je Loopbaan'. Ik houd o.a. van schrijven, dichten, vegetarisch koken en wandelen.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.